Bibliografía
[1 Básico]  Crafting and executing strategy: the quest for competitive advantage: concepts and cases: the quest for competitive advantage /
      Arthur A. Thompson ... [et al.].
      Editorial Mcgraw-Hill, (European Edition.)
      ISBN: 978-0-07-713723-6
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[2 Básico]  Fundamentals of strategic management /
      José Emilio Navas López, Luis Ángel Guerras Martín ; translation, Ian Macnair ; technical revision, Pedro López Sáez, María Sacristán Navarro.
      Editorial Civitas : (1st ed. in english.)
      ISBN: 978-84-470-4294-4
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[3 Básico]  Contemporary strategy analysis: text and cases /
      Robert M. Grant.
      Editorial Wiley ;, (8th ed.)
      ISBN: 978-1-119-94189-7
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[4 Básico]  Dirección Estratégica de La Empresa
      Rosario Ramos Ramos
      Editorial  (2018)
      ISBN: 
[5 Recomendado]  Strategic management theory: an integrated approach /
      Charles W.L. Hill, Gareth R. Jones.
      Editorial South-Western/Cengage Learning, (9th ed.)
      ISBN: 978-0-538-75107-0
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[6 Recomendado]  La dirección estratégica de la empresa: teoría y aplicaciones /
      Luis Ángel Guerras Martín, José Emilio Navas López.
      Editorial Civitas, (4ª ed.)
      ISBN: 9788447028504
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[7 Recomendado]  Dirección estratégica: conceptos, técnicas y aplicaciones /
      Robert M. Grant.
      Editorial Civitas, (5ª ed)
      ISBN: 8447026582
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