Bibliografía
[1 Básico]  English unlimited.
      Adrian Doff ... [et al.].
      Editorial Cambridge University Press, ()
      ISBN: 978-84-8323-713-7 (Self-study audio CD)
      Mas Información (CATÁLOGO DE LA BIBLIOTECA UNIVERSITARIA)
[2 Recomendado]  Getting into meaning /
      Carolina Rodríguez Juárez.
      Editorial Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, ()
      ISBN: 978-84-96971-17-2
      Mas Información (CATÁLOGO DE LA BIBLIOTECA UNIVERSITARIA)
[3 Recomendado]  Longman dictionary of contemporary English /
      Director Della Summers.
      Editorial Longman, (3rd ed.)
      ISBN: 0582433975
      Mas Información (CATÁLOGO DE LA BIBLIOTECA UNIVERSITARIA)
[4 Recomendado]  The PENGUIN dictionary of english synonyms and antonyms /
      edited by Rosalind Fergusson.
      Editorial Penguin Books, (Rev. ed.)
      ISBN: 0140511687
      Mas Información (CATÁLOGO DE LA BIBLIOTECA UNIVERSITARIA)
[5 Recomendado]  Lengua inglesa II /
      María Jesús González Márquez, María Henríquez Betancor, Carolina Rodríguez Juárez, María Jesús Vera Cazorla.
      Editorial Universidad de Las Palmas de Gran Canaria. Vicerrectorado de Planificación y Calidad, ()
      ISBN: 84-96131-29-7
      Mas Información (CATÁLOGO DE LA BIBLIOTECA UNIVERSITARIA)
[6 Recomendado]  Mygrammarlab :advanced C1/C2 /
      Mark Foley, Diane Hall.
      Editorial Pearson Education, ()
      ISBN: 978-1-4082-9911-1 (with key)
      Mas Información (CATÁLOGO DE LA BIBLIOTECA UNIVERSITARIA)
[7 Recomendado]  Advanced grammar in use: a self-study reference and practice book for advanced learners of english : with answers /
      Martin Hewings.
      Editorial Cambridge University Press, ()
      ISBN: 0-521-49868-6
      Mas Información (CATÁLOGO DE LA BIBLIOTECA UNIVERSITARIA)
[8 Recomendado]  How english works : a grammar practice book /
      Michael Swan & Catherine Walter.
      Editorial Oxford University Press, ()
      ISBN: 0194314561
      Mas Información (CATÁLOGO DE LA BIBLIOTECA UNIVERSITARIA)
[9 Recomendado]  An advanced english grammar /
      Paul Christophersen & Arthur O. Sandved.
      Editorial Macmillan, ()
      ISBN: 0333106431
      Mas Información (CATÁLOGO DE LA BIBLIOTECA UNIVERSITARIA)
[10 Recomendado]  Cambridge Grammar of English: a Comprehensive Guide : Spoken and Written English Grammar and Usage /
      Ronald Carter, Michael McCarthy.
      Editorial Cambridge University Press, ()
      ISBN: 978-0-521-85767-3
      Mas Información (CATÁLOGO DE LA BIBLIOTECA UNIVERSITARIA)